Tuesday, November 23, 2010

Adakah anda mampu terjadi yg terpantas??



Apa yg aku ingin habaq kt hngpa semua adalah mngenai Malaysia speedtest. Aku hrap hngpa smua tahu ttg Malaysia Speedtest ni.. 

Bgi yg x tau lgi, aku crita la ckit k.. Malaysia speedtest ni adalah ujian utk mnguji kepantasan/kelajuan/kerempitan dlm menaip.. Utk mncuba kpntasan mnaip hnpa, hngpa semua boleh masuk ke cni.. Hngpa semua akn diberi masa selama 60 saat (Bukan 60 jam) utk menaip perkataan yg diberikan.. Pas tu, ia akn keluarkn ranking hngpa bila slsai sja msa tu.. dan ia juga akn habaq mcm2 lgi pasai ujian mnaip hngpa tu.. Malas dh nk cita pnjng2, masuk dn try la sndri kt web dia.. -=>> http://malaysian-speedtest.10-fast-fingers.com/

Speedtest


Hahahaha.. 0 prktaan seminit?? aku lupa nk off caps lock.. trus fail.. adeii.. Tu prcubaan prtama.. lihat percubaan kedua aku pulak.. 

Speedtest



Adeii.. 32 ja.. slow betoi.. ingtkan 1 saat 1 prktaan.. ni 1 prktaan 2 saat..
p/s: Try la potong 32 aku tu.. hehehe.. 

Facebook Comment Source : Ikut Dan Aku

0 komen: