Thursday, November 25, 2010

Mari Test IQ

D sini aku nk kongsi ng hngpa smua pasai 1 game yg aku prnah aku main time aku boring.. Game ni x susah sgt.. Ia cuma test IQ kita bgmna nk habiskn game ni.. 

Ni la game yg aku mksuddkn.. Klu dh biasa main, ok la.. Yg x prnah, jom la try
Kalu nk main game ni, Masuk cni.. -->> Test IQ

Cara nk mainnya mudah aja, Ni caranya..
> kita kna tau peraturannya iaitu..
>> Kena pindahkn serigala, kmbing bri2 dan kubis ke sberang.. Apa yg kna tau lgi adalah..
>> serigala (wolves) mkn kambing bri2 (sheep)
>>kmbing bri2 mkn cabbage (kubis)
>> Yg mkn2 tu trjadi bila Tuan depa (yg org tu la), xdak brsama..

Dan cra nk slsesainya..

Mcm ni la gmbrnya bila dh slsai..
hehe.. aku dh boleh.. hngpa cmna pulak??


Pikiq la sndri.. X dinamakn test IQ la klu jwpnnya pn aku bgtau.. hahahaha.. Slmat mncuba!!

p/s: Nanti aku masuk game yg len plak.. Ada yg mncabaq lgi.. tu bru prngkt prmulaan.. haha

Facebook Comment Source : Ikut Dan Aku

0 komen: