Wednesday, December 22, 2010

18SX!! Video Aksi Panas Adik Beradik..

MEMALUKAN...aksi dua remaja dipercayai adik-beradik tersebar melalui telefon bimbit.

Salam 1 Malaysia.. 
perkara ni dh lma kita dgar..  Dh seminggu dh.. Dlm berita trsebut ada mngata ianya budak2 melayu kita iaitu dri Penang. Tapi hasil penelitian aku.. nmpk cam indon ja.. xtau la.. hngpa tntukan sndri la.. 

Yg pastinya, depa ni mmg msih budak2.. memalukan btoi.. 

ni berita pasai ni dri harian metro.. KLIK SINI..

Sblum ni aku da juga post entri 18 ke atas ni.. antaranya..

Oleh krana ia mndpt smbutan.. jdi aku pn dgn mudahnya akn kongsi video pasai ni plak..

Jom layan..



youtube ja.. 


hahahaha.. mcmmna?? best ka?? huhuhu..
jgn marah.. sja nk perkena hngpa smua.. mna la nk da video2 cm ni.. 

 sblum ni pn aku dh buat cmni, tgok rmai ja yg layan.. tapi x dak pn komen nk marah2 sb kna tipu.. so, aku buat lgi.. klu yg ni pn dpt traffic tnggi tapi xdak komen.. phm2 la.. 

p/s: hnya gurauan smata mata.. 

Facebook Comment Source : Ikut Dan Aku