Saturday, November 27, 2010

Test IQ 2 dan 3

Test IQ yg ke 2 dan ke 3 ni saja ja aku bgtau.. padahal dri Test IQ yg sblum ni pn boleh hngpa explore utk dptkn Test yg ni plak.. Cuma aku nk bgi skit pnrangan ja.. Ngntok la plak. ringkas2 je la.. hehehe..

Test IQ Ke 2
Gmbar ni muncul bila hngpa dh brjya sttle kn Test tu.. Nk main? Double atau right klik kt gmbar  tu... Nk main Test IQ yg Ke 3, Lihat bwah lgi la.. lg mncabar..

Nk selesai Test IQ yg ke 2 ni senang ja.. Pindah kn smua cannibal ng orang tu p seberang Tapi.. Jgn bgi Geng Cannibal lebih dari Orang tu.. Mudah ja kan?? Try la..

Test IQ 3
Ni pn gmbar bila dh slsai Test tu.. Nk try?? Mcm biasa la.. klik kt gmbar dia..
Test IQ yg ke 3 ni pn x susah sgt (smua x susah, yg mna yg susah ni).. Caranya cuma pindahkan smua org tu ke seberang dlm msa 30 saat. Stiap org tu, ada yg cpat dan ada yg lambat gila babi pnya.. so, pndai2 la pikiq.. hahaha..  Kalu tak boleh gak?? Tnya aku.. Ada berani?? 

p/s: Sorry xdpt tulis pnjng2, aku trpksa gabungkn dua test ni dlm satu entri.. aku dh ngntok sgt.. klu x, aku nk tulis pnjng2 lgi.. nk bgi klu la kononnya.. huhu slmat mncoba.. dan smoga brjaya.. ahakss



Facebook Comment Source : Ikut Dan Aku

0 komen: