Saturday, December 25, 2010

Aku dan Bloglarian..

Salam 1 Malaysia..


Aku nk join bloglarian ni.. 


apa kata hngpa?? aku pn x paham sgt pasai blog2 ni.. 
yg aku tau tulis ja.. apa yg aku nk tulis, aku tulis.. 
malas tulis, aku p jln2 kt blog org.. cari pngtahuan.. bak kata pepatah, jauh perjalanan luas pngalaman..
jdi, cmtu la aku.. hehe..


si paDel dlm bloglarian tu kata, bloglarian ni utk mmudahkn geng2 blogger yg suka jln2 ni dpt jln dgn senang lenang.. Dia kata x perlu nk buka tab byk2.. betoi jgak tu, aku mmg buka byk tab, smpai semput laptop aku ni.. dgn bloglarian ni, kita dpt p jln merata rata dlm 1 tab.. lbih kurang 5-6 blog dlm 1 tab ni.. 


Dgn cam best ja kan.. hihihihi.. 


So aku apa lgi, nk la try, nk tgok cmna sistem ni brfungsi.. 


Tapi da syarat pulak.. adat la tu.. hehe


Pertama.. aku kena letak banner bloglarian..



ni banner dia..

pastu cm biasa la, kena link kan banner ni ke bloglarian.. try la klik kt banner tu, jdi x aku buat link dia.. hihi..

Kedua, Kena lengkapkan slogan dia plak..

Ni slogan dia..

Saya suka berblogwalking kerana...." (tidak lebih 30 patah perkataan)

So, ni penambah rasa aku tu slogan tu..

Saya suka berblogwalking kerana saya nak tambahkan ilmu di dada dan juga otak aku.. hihi.. bak kata pepatah, jauh perjalanan, byk pengalaman dan kwn2 kita dapat.. so, blogwalking la sokmo..

hihi.. xdak pepatah lain dh aku nk pakai.. 

Ketiga.. aku kena follow bloglarian ni..

dh follow dh.. hihi.. follower ke 781.. ramai toi.. 
id aku-> akuorgkmpng 

Keempat, kena tag kwn2 aku plak.. 3 atau lebih.. jadi, aku tag la depa ni.. 


opps  lupa plak, tag ni trus ke comment.. kiranya da bukti la.. huhu.
so, jgn bt2 xnmpk plak aku tag hngpa.. hihi..

Kelima.. aku kena letakkn link entri aku ni kt ruangan komen blog larian..

dh selesai.. 

kalu nk ikut serta dlm larian ni.. KLIK NI

p/s: hrap2 blog aku brlari dgn laju la pasni.. chayok2..

Facebook Comment Source : Ikut Dan Aku