Wednesday, December 22, 2010

CONTEST SUKA SUKA

Salam 1 Malaysia..


Kali pertama aku join contest.. tajuk contest pn suka2.. aku nk join pn sb nk suka2.. 


Contest suka suka..





syarat - syarat contest ::

1. mestilah follow blog nadd neh, supaye korang senang taw pe nadd update pasal contest.pelangihaty.blogspot.com or LIKE page WARNA KEHIDUPAN .

2. buat entry pasal contest , title : " CONTEST SUKA SUKA ".

3. pastekan banner contest kat entry and sidebar korang.

4. teka gambar. ( jgn lupe bgtaw jawapan keyh ! tak nak paste gambar neh pon xpe.)

Photobucket



soalan : yg no. 1 tu, agak2 korang la kan, JATUH atau TAK JATUH ?? 
( kejadian selepas picca di snap )

Jwapan nya cuma 2 ja.. hihi.. jatuh atau tak jatuh..

JAWAPAN AKU: TAK JATUH..

aku rasa budak tu dpt seimbangkn bdn dia.. sb kesan tapak tapi area tu ja.. kiranya dia x lari jauh pn.. main dpan tu ja.. n 1 lgi budak sebelah tu pegang dia.. susah la ckit nk jatuh.. n 1 lgi, ikut drjah kecondongan bdn budak tu, susah la nk jatuh.. nk explain pnjng2 pn susah.. msti xjatuh punya tu..

Aku Tag kwn2 aku yg femes2 ni:
1. n@m@n


p/s: nk cari lgi la contest2 ni.. hihihi..

Facebook Comment Source : Ikut Dan Aku