Friday, January 14, 2011

Bloglist Istimewa untuk Blogger Baru

Salam 1 Malaysia..


klik gmbar kalu nk jugak.. hehe




Ni aku nk join satu kelab ni.. namanya blogger baru ..  aku berminat plak nk join kelab cam ni.. maklum la syrat nya, mmg sgt2 kena ng aku.. syaratnya.. 

  1. Blog anda mestilah mempunyai follower kurang daripada 300 orang; ->> 50 pn x smpai lgi.
  2. Buat satu entry yang bertajuk "Bloglist Istimewa untuk Blogger Baru" dan linkkan ke entry ini; -> ok bereh yg ni..
  3. Tinggalkan Link entry yang telah siap anda di ruangan komen;-->> ok ja..
  4. Tidak wajib untuk menjadi follower saya, namun saya berbesar hati jika ada yang sudi;-> kena follow ni..
  5. Tag 3 orang rakan seperjuangan anda;-->>>>>>>>>>>>>>>>ni 3 org yg aku tag..TARABASSINGkhalidahmacambaguss~O_o dan aLoNg
  6. Meminati dunia blogger dan tidak sombong.->> sudah tentu..   
p/s: hrap2 terpilih.. hehehe..



Facebook Comment Source : Ikut Dan Aku