Friday, January 21, 2011

Tukar Template yg Simple pulak.

Salam 1 Malaysia..


Aku dh tukar template blog aku..
dlu blog aku lebih kurang cmni.. 



aku dh serabut ng template lama aku ni..

yg kt gmbar kt atas tu x spnuhnya gmbran blog aku..
tu asas dia ja.. klu x, byk gadget dia.. aku dh pening nk letak..

jdi.. aku tukar template baru.. template dri blogspot ja..
senang ckit nk edit2..

nk edit bhgian pages aku pn susah klu ng template lma aku tu..
nk buat logo sendri pn xleh.. hiihiihi.. mcm aku ni pndai plak nk buat smua tu..

apa2 pn.. aku mnmbah baik kn blog aku ni..
nk bgi nmpk simple ckit.. hhihihi.. 

tapi tensen plak.. bila dh tukar.. byk yg ilang.. tulisan tab aku yg gerak2 tu pn ilang.. icon kt tab pun ilang.. nufnang pnya iklan pn dh xdak.. tu ja yg bru dpt tau.. ntah ada lgi yg ilang..
penat plak nk buat ni.. huhuhu

apa2 komen dri hngpa smua..mmg aku alu alu kn..

kritik pn xpa.. janji ia dpt melawakn blog aku.. yehaaa...

Facebook Comment Source : Ikut Dan Aku