Monday, January 31, 2011

LUCKY FOLLOWERS ~ SAYA MAU HADIAH




Salam 1 Malaysia..


Terlupa plak aku nk join Contest ni.. slmt aku bookmark url nya.. maklum la sibuk sgt skrg..
bila tgok2.. hari ni.. last day dia.. slmt la syaratnya ckup mudah.. msti ramai d antara hngpa semua yg dh join kan.?? kan kan kan.. hehehe..


hadiah pn lumayan.. 
rm50 tu.. utk lucky follower


topup rm10.. utk 2 follower yg bt entri yg menarik..


Menarik kan hadiahnya.. brsmngat trus nk masuk.. hahaha
Ok la.. utk memastikan aku trsenarai dlm contestnya. aku kena la ikut syaratnya..



1.) Kena Follow blog nya.. ->> OK bereh yg ni..
2.) Buat  Entry Dengan Tajuk " LUCKY FOLLOWERS ~ SAYA MAU HADIAH" ->> ni pn dah settle..
Letak gmbar/banner dan link kn blognya->> pn sudah..
3.) letak link contest ni t ruangan komen ->> pn bereh..
4.) kalo mau letak di side bar pun boleh.linkkan ke blognya ->> bereh ni..
5.) Tarikh tutup 31 Januari 2011 ->> masih sempat.. hehe

NK JOIN KLIK GMBAR KT ATAS.. ATAU PUN SINI

p/s: sori misz sheyla.. sbb lewat ckit.. hihihi.
p/s 2: hrap2 aku bertuah.. slalunya bertuah ja aku ni.. l

Facebook Comment Source : Ikut Dan Aku