Monday, March 21, 2011

Atok ni Power la.

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera semua.

Entri aku pada Kali berkaitan dengan seorang Blogger yang membahasakan dirinya sebagai Atok..
Ya Mungkin yang ramai mengenali Atok ini..

Aku kadang-kadang ni, jeles juga dengan Atok ni..
Setiap entri Atok ni, mesti berpusu-pusu orang nak komen..
Siap berebut-rebut lagi.. Memang susah la nak boleh orang pertama yang komen kat entri terbaru Atok ni..
Kalau tak caya, try la jadi orang yang pertama.. hehe..

Nama saja Atok, tapi ingatan kamain bagus, sehari tu bepuluh puluh entri.. Harap-harap Atok ni lambat sikit nak nyanyok kan.. hehe..

Bab Follower pula jangan kata la, dah memang berjuta... Tak Macam aku, ciput je..
Tu yang buat aku jeles sangat-sangat ni..

Salah kah aku nak jeles-jeles ni, bagi aku lagi bagus aku jeles.. Kenapa? Kalau aku tak jeles maka aku akan biarkan saja blogger lain meningkat naik. 'biarlah, dah rezeki dia'.. Mana boleh macam tu..
Sebagai blogger ni, kita kena berdaya saing.. bersaing la dengan cara elok kan..
Tapi jangan pula duk kata jeles ja, mulut ja cakap banyak, tapi malas.. bila la nak naik kan.. Usaha tu penting.. adehh, dh melalut sampai ke sini pula..

Aku sebenarnya nak Promote blog Atok ni, Sememangnya Blog Atok ni memang best..
klik banner jika anda mahukan petua

Atok ni aku kenal bukan melalui blogwalking, tapi melalui SB, bukan Syoknyer Blogging, SB yang aku maksudkan Sahabat Blogger kat Facebook.. Memang femes la Atok ni kat SB tu, Atok la yang banyak memperkenalkan aku kepada rakan-rakan SB tu.. Banyak perempuan pulak tu.. Jumpa la Atuk kat SB tu ->> Aiman... Kalau nak awek cun cun kat SB tu, tanya ja Atok.. hehe..

Aku pun dah banyak melencong ni, lain yang fikir, lain pula aku tulis..
Kalau nak tahu blog Atok yang aku kata gempak tu boleh la terjah blog  peTUA KITA semua

Niat sebenar dihati aku, aku mahu blog aku diterjah oleh Atok.. Atok suruh buat Entri pasal blog dia..
Kalau nak join Sila lah ke Segmen Atok yang Macho..

Aku pun dah ngantok ni.. hehe..

p/s: Atok jangan buang entri cucu dalam tong sampah k.

Facebook Comment Source : Ikut Dan Aku