Sunday, March 20, 2011

Burit: Adakah Ianya Lucah?

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera semua..

Agak Lucah pula rasanya entri Aku pada kali ini.. hehe..
Jangan salah anggap semua... Aku saja nak test keyword ni.. Entah dapat sambutan ke tak ni..
Ehh, nanti dulu.. aku bukannya nak buat entri kosong ni.. Ingat aku Tipu ke..
Burit: Adakah Ianya Lucah?

Sebenarnya aku bukan nak cerita pasal burit yang kita semua tahu ni..
Benda ni dah lama aku jumpa.
Tapi baru hari ini tergerak hati nak buat entri ini..

Burit yang aku maksudkan adalah sebuah laman web dari Itali...
macam Malaysia kita, pakai dot my. Jadi kalau Itali pakai dot it..
Jadi, mesti dah dapat tangkap kan..
Jadi ia bukan burit tetapi bur.it..

Web itu terjumpa secara tidak sengaja.. hehe.. semuanya bermula dengan blog ma.tt.. rasanya Wordpress punya orang, dia pakai domain ma.tt untuk melambangkan namanya matt..

p/s: aku nak ulas pasal web bur.it pun tak reti.. tak paham bahasa.. tapi web tu nampak macam pendidikan punya.. hehe..

Facebook Comment Source : Ikut Dan Aku