Sunday, March 20, 2011

Size Blog Aku ERROR

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera semua.

Size blog aku ERROR??
Sebelum aku nak memanjangkan cerita aku yang tak best ni, Eloklah aku bertanya dulu.
Anda semua pernah tak mengalami Masalah ERROR tu??
hehe.. mesti ada pula yang tak faham ni..

Meh sini nak cerita lagi, semua tahu kan pasal web untuk timbang blog kita kan..

website speed test namanya..
Selalunya kalau kita check kat situ, keluarlah Size, Load Time dan Average Speed per KB Blog kita tu.
Jadi, kita tau la blog kita tu okey ke tak..

Aku pun tak nak hurai lebih-lebih, dah ramai yang cerita tentang tu..
Berbalik pada Entri Aku tu,. Cerita nya macam ni.
Aku nak check la berat blog aku,.. aku pun copy paste la url blog aku yang ni dalam petak yang disediakan kan tu.. Tengok-tengok result dia, Lain macam saja..
Tengok ni..

Aikk apasal ERROR?? aku pun pelik..
Aku pun try la lagi sekali.. Selamat dah ok.. hehe..

Jadi, berbalik pada soalan aku tadi.. ada siapa-siapa yang biasa jadi macam ni?
Kenapa boleh jadi macam tu?

p/s: sekadar berkongsi..

Facebook Comment Source : Ikut Dan Aku