Friday, February 4, 2011

Bloglist Terjah Bangku Kosong



Salam 1 Malaysia...


Dlm duk merayau rayau x tentu arah d pagi hari ni.. 
aku trjumpa satu entri yg memang menarik minat aku kt blog Bangku Kosong ni..


Nak tau apa yg menariknya.. tgok tajuk aku pn hngpa dh boleh agak kan...


Encik Hasrul kita ni sebenarnya suka terjah menerjah blog2 org.. Jdi, blog yg dia suka terjah tu akn dia masukkn dlm bloglist dia..


Bloglist dia la ni dh kosong, nk tahu kenapa dia kosongkan? tnya dia la.... 



Ok, bila dh kosong tu, dia nk gantikn dgn 60 blog baru.. so, nk bgi adil.. 30 laki laki, 30 pmpuan..
mmg adil..


Syaratnya mudah ja..


buat entri pasai ni.. mcm aku buat ni..


pastu letak banner.. link kan kt entri tu..


mmg mudah sgt2.. 


Oppss.. kena habaq yg kita ni laki ka pmpuan..


Aku laki... jgn ingt pmpuan plak d sbbkn  jam kt atas tu.. haha


untung ni klu trsenarai.. sbb xdak pn kebrukannya bila trsenarai tu.. kang jdi popular plak blog aku bila duk dlm bloglist blog org popular.. 


apa tnggu lgi.. nk JOIN.. klik SINI..  banner kt atas tu pn boleh.. side bar pn ada tu..


Sekian dri aku.. .. ewahh.. siap tepuk lgi..

Facebook Comment Source : Ikut Dan Aku