Monday, February 7, 2011

"[Contest] Jejaka Terhangat Nak Bagi Henpon Free..!!!"

klik gmbr klu nk join


Salam 1 Malaysia semua.... 


Kali ni aku try join dari Jejaka Terhangat.. Sampai berapi rapi blog aku sbb hangat sngt Jejaka Terhangat kita..haha


Hadiah yg ditawarkan mmg lumayan.. Ni hadiah yg ditawarkan oleh Jejaka Terhangat.
 Hngpa tgok pn tau apa benda dlm gmbr tu kan.. Handfon tu.. cangih mangis gtu..



Meh tengok syarat2 dan cara nak main contest ni: (copy paste je ni)

a) Anda mestilah ada blog..->> sudah tentu
b) Anda mestilah merupakan follower blog Jejaka Terhangat ni.->> semestinya aku akn follow
c) Anda mestilah berada di Malaysia..->> kt selngor ni.. heehehehe
d) Satu blog boleh sertai sekali jer..->> ok Jejaka Terhangat..



Kalau nk tau lgi lebih pasai contest ni.. Terjah la Jejaka Terhangat Sekarang..hahahaha


Oleh kerana hadiah pun lumayan.. Pasti Nak Menang nya pn Susah..


Pemenang di pilih berdasarkn Jawapan yg berjaya menarik minat Jejaka Terhangat kita..


Ehh.. soalan nya nk tau apa...


Soalan nya
sebab kenapa aku nak menang contest ni??


Antara sebab aku nak menang dari abg Jejaka Terhangat ni adalah seperti berikut:..


  • Sebab utamanya, aku x pernah menang lgi  apa2 contest.. klu menang ni, boleh la promote Blog Abg Jejaka Terhangat kita ni..
  • Sebab seterusnya, aku Tensen ng kwn2 aku ni.. 'Alaa, hang duk layan blog bukan dpt apa pn'.. . Kalu menang ni, boleh la tunjuk kat depa, baru depa tau bertapa hebatnya dalam dunia blog ni....
  • Aku juga pakai handfon cikai ja ni.. nokia 1100 ja.. bukan 1100i.. haha, kalu dpt ni. boleh la on simkad aku yg lagi dua tu.... Jejaka Terhangat pakai handfon apa plak?
gmbr hiasan, mana boleh nk letak gmbr hndset aku..
xdak kamera la.. haha
  • Semalam aku mimpi pasai pakai handfon baru, sebijik mcm yg Jejaka Terhangat tawarkan tu.. Jadi, aku hrap.. ia akan mnjadi knyataan... X Caya sudah.. 

Ok la tu sebab aku tu.. nk cita byk lgi ni.. kang x jenuh Jejaka kita nak baca..

Aku Tag 6 org ni.. mmg kaki contest ni.. hahaha
1. Yied
3. Biey

p/s: harap2 di terima oleh Jejaka Terhangat kita..

Facebook Comment Source : Ikut Dan Aku