Sunday, February 27, 2011

Yes.. Kali Pertama Menang Contest..


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera semua..
Bertapa aku gembiranya dapat menang hadiah dari 1 contest tu..

Ok la, aku cerita la erkk. hehehe.. 


Pada tanggal 10 Feb 2011 yang lalu, aku telah menyertai  Contest Aksi Makan yanmieonline.com..
Memang aku tak sangka dalam contest itu, aku telah menjadi pemenang tempat ketiga..

Memang hadiahnya cukup lumayan.. Tengok la hasil hadiah ini..
Aku mengucapkan terima kasih banyak2 kepada yang terlibat iaitu pihak fivio.com, yanmieonline.comSuaraPeople dan juga para juri.

Untuk hadiah aku tu, ianya ditaja oleh pihak fivio.com yang ternyata amat bagus perkhidmatannya.

p/s: hehe.. bertambah bersemangat nak join contest ni.. berbaloi baloi.. sorry la lama tak update blog ni..

Facebook Comment Source : Ikut Dan Aku