Friday, February 11, 2011

Kerana Cinta



Salam 1 Malaysia semua..

Entah kenapa aku terbuka entri pasal Cintan cintan ni.. hahaha..

KERANA CINTA... bak lagu medicine.. 'kerana cinta, aku tersiksa.. kerana cinta merana..kerana cinta.. aku terpedaya.. kini dikau tiada.... ewah ewah.. siap menyanyi lagu tu.. hahaha..

Tapi dari lagu tu la aku cuba menyelongkar apa kesannya jika kita tak pndai menangganinya..

KERANA  CINTA TIDAK DITERIMA.. 

Mungkin seseorang tu sanggup MEMBUNUH.. 

lihat la gambar gambar yang aku selongkar ni..


Ini lah akibat nya jika cinta tak diterima.. manusia sanggup hendak membunuh..
Tapi selamat la pasukan polis dapat menyelesaikannya.. 
Kalau tidak.. paham paham sendiri la..

KERANA PUTUS CINTA..

Mungkin seseorang tu sanggup BUNUH DIRI..

Lihat pulak gambar ini..

Macam ni la jadinya bila kita seseorang itu dalam keadaan tertekan..
Selamat la dia juga dapat diselamatkan..

Apa apa pun.. Cinta itu memang indah bagi yang sedang bercinta.. Tapi sebaliknya dirasai bagi yang aku sebut kat atas tu..

Mungkin banyak lagi kesan disebabkan CINTA DITOLAK ni.. 
Mungkin perempuan gaduh dengan perempuan yang berjaya merampas bekas kekasihnya..
mungkin juga lelaki pun bergaduh sesama mereka merebut wanita pilihan mereka.

p/s: cintailah kepada Yang Maha Kuasa..

Facebook Comment Source : Ikut Dan Aku