Monday, February 14, 2011

coNteSt kaMi pOsE cuMey

Salam Semua..


Ni ada lgi contest aku join.. 


Ni Syarat syaratnya.. (sori tuan anjur contest.. aku copy sebijik trus ni..hahaha)


1~macam biasa korang kenalah follow blog ni dulu..tp kalau tak nak follow pon takpe..taknak paksa-paksa..tapi susahlah bila update nanti..so,lebih baik followlah
aku follow la.. senang nk dpt update.. hehe

2~taip 1entri mengenai contest ni..dan jangan lupa ambik banner di atas dan letakkan didalam entry tersebut..sidebar kan contest ni di blog anda..dan link kan ke blog ini!!
ok ok.. ni pun aku buat..

3~korang mesti menghantar gambar kepunyaan korang sendiri..gambar tersebut mestilah ada ANDA bersama MEMBER-MEMBER ANDA...pose anda bebas..
sudah semestinya.. hahaha..

4~korang mestilah membuat ayat yang paling simple tentang "kenapa anda join contest ni..
CONTOH:::saya join sebab suka_suki jee...
Ni aku tulis kt bawah gmbr yg akan aku petaruhkan kt bwah ni..

5~tag contest kepada 4 rakan blogger korang ye..
Ni pun akn aku nyatakan kt bawah skali..

6~mencari seorang pemenang:hadiah berupa handset Apple iphone
pix hiasan

OR

RM100 +TOPUP 50...
(law menang pilih salah 1 je hadiah k)
Kalau aku nk 2 2 skali boleh.. hahaha..
mcm aku pulak yg menang.. syok sndri plak.. hihihi

7~tarikh tutup 25 feb 2011
Alhamdulillah masih sempat...baru 15 Feb 2011 ni.

OK... Ni Gambar yang aku petaruhkan.. jeng jeng jeng jeng
boleh d terima x ni?? hihi
Aku Join Contest ni sebab suka suka..  Tu sebab no 3.. hehehe.. Sebab utama mestilah nak menang.. Sebab kedua, Nak ramaikan kawan dlm dunia cyber ni..

Ni Orang Yang aku Tag..
1. biey
4. mykhalis


p/s:Sapa nk join tu.. klik kt gmbar tu.. x pun SINI.. hahaha

Facebook Comment Source : Ikut Dan Aku